piatok 4. februára 2011

Zlý, zlý sobec!

Ach, hanbím sa, čo som to ja za blogerku. Blogujem už viac ako šesť rokov a stále tie isté chyby. Stále iba o sebe píšem, pridávam nepravidelne, nejako sa nesnažím privádzať sem ľudí, veď mňa vždy poteší aj jeden jedinučký úprimný komentár. A keďže si uvedomujem svoje chyby, dúfam že mi ešte raz ospravedlníte tento narcistický post, ale keďže momentálne nemám nič iné na obdiv a nechce sa mi zaoberať nejakou tou fashion problematikou, budete sa musieť aj uspokojiť s mojím veličenstvom. Ale naposledy tento mesiac sľubujem a cez víkend sa budem snažiť napraviť si reputáciu! :)






Áno, som blonďavá, škaredá, tučná a s divným výrazom ale som to ja! :)

2 komentáre:

  1. Áno, si blonďavá, škaredá, tučná a s divným výrazom ale si moja a ja ťa mám rada takú aká si :) :* Narcísek :*

    OdpovedaťOdstrániť
  2. nice blog! i like these pictures!
    i followed! do you want to followe mine?

    xzoé
    lightningfactory.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť