štvrtok 27. januára 2011

Čo by ste o mne mali vedieť + VIDEO!

1. Bojím sa žiab! Strašne. V lete v noci kvôli nim odmietam vyjsť zo vchodu. 
2. Trpím astmou, alergiami a miernou a liečenou obsedantno-kompulzívnou poruchou.
3.Mám strašný smiech. Ľudia sa často smejú na mojich záchvatoch smiechu, pretože tak trochu pripomínajú astmatické záchvaty. :D
4.Narodila som sa s bloďatým mozgom, a keď som prišla na to, že ten už neprefarbím, prefarbila som si vlasy. 
5.Najkrajší chalan z GG je Nate, najsexi je Chuch ale najlepší je Dan! :)
More? Down!
6. V živote som nevidela ani jeden horor. Teda, Twilight mal definíciu romantický horor, ale všetci samozrejme vieme, že to tak nebolo....

7. Neviem násobky sedmičky. A prisahám, že až teraz som si uvedomila, že som to dala pod číslo sedem :D
8. Hrala som asi 10 rokov závodne tenis. 
9. Moja najobľúbenejšia farba je....biela a žltá. A doteraz nechápem prečo :D 
10. Zbožňujem dážď!!!!!
11. Neznášam matematiku a fyziku.
12. Každý deň mám inú obľúbenú kapelu alebo speváka/speváčku.
13. Mám slabosť pre Ruperta Grita! Wrr :):*
14. Viem urobiť tiramisu
15. Ako malá som chcela byť lekárnička. Yea, veľa vecí pokope, to je moje!:D
Tak myslím, že už po týchto pätnástich veciach, by som sa mala cítiť dosť trápne, ale ja si tú trápnosť ešte viac vybudujem, takže pripájam moje video! Áno, som na ňom ja.... :P

PS.:Neviete mi niekto poradiť, ako natočiť video aby bolo cez celý formát ? Vlastne, neviete mi niekto poradiť celkovo, čo sa natáčania videí týka? :P

2 komentáre:

  1. Super post, bejbe! Môžem sa spýtať ako sa ti prejavuje tá obsedantno-kompulzívna porucha? A na videu si kočka, milujem tvoj smiech a máš veľmi príjemný akcent.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Moje malé blonďaté krypľavo-choručké tenistické :) A maskary sú skvelé :D

    OdpovedaťOdstrániť