nedeľa 13. februára 2011

Don´t touch my magazines!

Nemôžem sa pozerať na vaše nevinné tváre, v ktorých sa odráža iba číra nevedomosť. Ja vám jednoducho musím pomôcť. Dám vám jednu veľmi dobrú radu. Je to skôr rada pre chlapcov, ale vlastne, aj pre dievčatá, ako som sa sama presvedčila. 
Nechcem vám tu vravieť, ako sa máte sústrediť na budúcnosť, vzdelávať sa a neviem čo, lebo ako raz môj veľmi dobrý priateľ povedal "Pokladničný blok zo sobotného nákupu o vás povie viac ako maturita." Preto vám dám radu do života, takú s ktorou sa vo svete nestratíte.

Chlapci/mamy/dievčatá: "NIKDY sa nedotýkajte časopisov vašej priateľky/dcéry/spolužiačky!"

Možno je to na vaše zmýšľanie veľa a nechápete čo som touto úžasnou, filozofickou tézou chcela naznačiť, preto vám to hneď vysvetlím.



Príklad č.1 (čítaj "NEpríjemná situácia") : Idete do školy, v ruke si starostlivo nesiete nové číslo Vogue/Elle/Glamour alebo čokoľvek iné, čo považujete za vkusnú záležitosť a zrazu na vás skríkne vaša spolužiačka: "Jéé, ty už máš nové číslo? Môžem si to prečítať?"
Tak za prvé, ešte som to neprečítala ani ja, za druhé, to mi daná osoba ani nevie prísť na meno? no a za tretie, vážne si myslí, že som ti to kúpila len preto, aby mi jej oslintané prsty prechádzali po mojom časopise, aby mi zamastila obálku a nebodaj pretrhla časť stránky?
Odpoveď: Rázne nie a škodoradostný úsmev.

Príklad č.2 (čítaj "Veľmi NEpríjemná situácia"): Prerába sa vám izba, všetky svoje časopisy, celoživotnú zbierku úhľadne uložíte do troch veľkých krabíc, na ktoré centrofixkou napíšete NEVYHADZOVAŤ. Po mesiaci, kedy už máte krásne vynovenú izbu si idete po svoje vysnívané krabice, ale... Áno, ako ste čakali, nikde nie sú. Rýchlo bežíte za mamou a chrlíte veľa veľa slov, v ktorých ste sa snažili sformulovať otázku. Keď mama pochopí, na čo myslíte, povie: "No ja neviem, kde sú, nikto ich asi nevyhodil, ale našla som tieto."  Preklad: "Vyhodila som ich a nechala som ti týchto desať aby sa nepovedalo, aj tak to len bralo miesto."
Ak by vás zaujímalo ako táto situácia dopadla, no pre moju mamu nie veľmi dobre. Mesiac som odmietala rozprávať sa s ňou, spolu s argumentmi, že som za to vysolila všetky moje vtedajšie peniaze, a že sa mi ani nevrátia spomienky (?) z tých časopisov atď... Ale, prežila som :)

Príklad č.3 (čítaj "Tiež jedna dosť nepríjemná situácia"): Chlapci a táto kategória je špeciálne pre vás. Nikdy, ale naozaj nikdy v živote neskúste babe kecať do toho, aká to je strata času, peňazí a taktiež aj rozumu. To že vás irituje, že my vyhodíme mesačne aj cez 20€ na časopisy a potom nemáme na lístky do kina, to si radšej nechajte pre seba. Taktiež nech vás ani nenapadne, snažiť sa vašej frajerke urobiť nový poriadok v časopisoch. Keď sa o to pokúsil dávnejšie jeden môj frajer, veľmi rýchlo z môjho bytu vypochodoval. A tiež jej nič nevravte, keď si časopis číta, to by ste mohli rýchlo skončiť. A aj tak vás nebude počúvať. My tiež nechápeme tie vaše hry a Xbox a tiež vám do toho nekecáme ;)

Samozrejme, nič netreba brať osobne, ja nepoznám osobu ktorá je viac citlivejšia na časopisy ako ja. A pritom moje časopisy nevyzerajú tak, ako keby som sa bála prehnúť stranu aby som ich náhodou neroztrhla. Moje časopisy sú v dezolátnom stave, ale bola som to JA, kto ich pretrhol/zničil, alebo ako ja rada hovorím vytuningoval. A inak všimli ste si, ako rada a ako často som použila slovné spojenie "moje časopisy" ? Have a nice day!:)

2 komentáre:

  1. Už konečne viem, ako ťa môžem rozčúliť :D :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. dobry clanek !
    a mas moc pekny blog :)
    www.vanillalipstick.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť