nedeľa 20. februára 2011

Exciting week!

Tento týždeň bol pre mňa naozaj veľmi hektický, rýchly a zábavný, preto sa chcem podeliť o tie najkrajšie momenty z neho :) Valentín pre mňa nebol ničím zaujímavým, aj keď by som sa k nemu rada vyjadrila osobitným článkom, takže si naň počkajte. ;)
V Utorok som bola v Brne na výlete zo ZUŠky, v divadle a prvýkrát v živote som bola vo Vaňkovke. Toľkokrát som bola v Brne a ani raz vo Vaňkovke. Kúpila som si sukňu  v Bershke, ničím výnimočná, teda, až na tú zľavu :)
V stredu som robila tzv. "slečnu prezenčnú." V škole bol DOD a kde ja by som chýbala, samozrejme, tak som robila uvádzačku, alebo ako to nazvať. Bola som taká prispatá ešte z Brna a obliekla som sa len mechanicky, aby som z domu nevyšla nahá :D

EN: This entire week was really hectic, fast and funny. That´s why I wanna share with you, my readers, the most beautiful moments of it. :) Valentine's day wasn´t any special day for me, but I´d like to tell you something about it, so you can wait for the next article.
On Tuesday I was in Brno, on a trip from Art school. And for the first time of my life I was in Vaňkovka. I bought one skirt in Bershke, nothing special, except the sale of it.
On Wednesday I did " Miss attendance" In my school was a Day of the open door (DOD) and where  could I miss? :D I dressed only mechanically, ´cause I don´t want to came out from house naked. :D


Štvrtok si nepamätám, zaujímavé...
V Piatok som išla do Osvety, pretože som sa zúčastnila fotografickej súťaže a hádajte čo? Bola som prvá vo svojej kategórii. Bola som za to veľmi šťastná, jednu moju fotku dali aj do katalógu za čo som veľmi rada. Potom sme to večer oslávili s mojou maminkou a jej kamarátkami na vernisáži a neskôr v klube.
No a dnes sedím doma unavená z toľkého tancovania. Užite si víkend, predo mnou sú prázdniny :)

EN: I don´t remember Thursday, interesting....
I won some photography competition, so on Friday I came for my prize. I was super excited and then I went club with my mom.
And today, I´m really exhausted from the dancing. Enjoy your weekend :)
Meno pre moje súkromie zakryté :)

2 komentáre:

  1. hi, i love your blog, i am a new follower, do you want to follow my blog?
    www.uthority.blogspot.com

    love Maria & Emma

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Namiesto Osveta som prečítala Ostrava... a to sa mi nezdalo.. :) Sukňa ? :D jak to že o nej nič neviem ? :D *hnevám sa*... inak ako si v našej miestnej "televízii" :) tak sa kukni :) mohla si sa do kamery na DOD viac usmiať :D a na vernisáži sa pred kamerou menej schovávať :D :D inak pekné fotky :) "najmladšia účastníčka súťaže" :)

    OdpovedaťOdstrániť