sobota 5. februára 2011

DIY: Pretransformujte obyčajný diár z časopisu!

Keď som v zime obiehala všetky stánky a pozerala som sa, ktorý časopis má najkrajší diár, musím priznať, ani jeden sa mi nejak extra nepáčil. Nakoniec som si vybrala. Jeden z ELLE a jeden z JOY. Na obidvoch mi však vadilo to isté. Nápis časopisu. Na ELLE mi vadilo, že tam silou mocou museli vtlačiť oranžovú a JOY, no ten mi tam vlastne vadil celý. Ale keďže sa doň dobre písalo, nechala som si ho na doma, veď to aj tak nikto neuvidí. No ten z ELLE mi stále ležal v hlave. Z času na čas som ho používala, ale mali ho všetci, už len v mojej triede ho mali asi 4 baby. A tak som sa rozhodla ho urobiť podľa môjho gusta.
Ospravedlňte prosím kvalitu fotiek, fotila som narýchlo kamerou.


  Chcela som ho mať čo naj-neutrálnejší a tak som sa rozhodla urobiť ho čiernobiely. Takže som ho obalila papierom, teda písmom. Pôvodne som chcela novinami, ale myslím že by dlho nevydržali tak som použila písmo z obyčajného časopisu.
 Potom som v časopisoch pohľadala rôzne čiernobiele fotky, ktoré sa mi páčili. Teda, to bol boj. Bolo ťažké nájsť pekné, malé a čiernobiele fotky mne vyhovujúce. Našla som.
 Nalepila som to ako sa mi len páčilo. Pôvodne sa mi predná strana vôbec nepáčila, teraz sa mi páči viac, asi kvôli NY! :D 

Well, možno nevyzerá geniálne, ale bol Made with love, a mám istotu že ho nebude mať každá druhá, plus sa mi doňho lepšie píše. A ak nemáte čo na práci a chcete zmenu, chodte do toto :)


6 komentárov:

  1. Pekne si to vymyslela.. Dnes uz diare nepouzivm. Vystacim si s i phonom, ale pamatamsa ze volakedy mi vadila presne ta ista vec..;)

    Ps pozyvam ta si ku mne zasutazit.. ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. taky mám elle diář ale do diáře si vydržím psát vždycky tak dva měsíce. :D Ale tohle je skvělý nápad :-))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. koukám, že sis předělávala diář elle, musím tedy uznat, že se ti to moc povedlo.. :) máš hezký blog :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Super nápad ! :D Ale rovnako ako dievča vyššie spomenulo, do diára si dokážem písať najviac dva mesiace :) ale určite, keď budem mať niekedy diár tak vyskúšam (ale s Anglickom ) :)

    OdpovedaťOdstrániť