piatok 25. februára 2011

"Take a leotard and add a skirt."

"Vezmite trikot a pridajte sukňu." 
                                            - Betsey Johnson.
Betsey Johnson je americká módna dizajnérka, v znamení Leva. Možno preto sme naladené na rovnakú vlnu. Obidve vyzdvihujeme ženské krivky, materiály ale nebojíme sa to kombinovať aj s klasickými rock/glam prvkami. Ako malá brala veľa tanečných hodín, preto sa môže zdať, že niektoré jej návrhy sa podobajú skôr na tanečné kostýmy. Raz definovala svoj štýl výrokom, ktorý je ako nadpis článku. V roku 2002 jej diagnostikovali rakovinu prsníka a preto si jej šaty chcem obliecť na venček. Na jej počesť, na znak toho, aby ak bude premýšľať nad tým, či to čo robila celý život malo zmysel si mohla s kľudným svedomím odpovedať "YES."



Možno vám prídu nevkusné, gýčové a presladené, ale mne sa páčia a snívam o nich už 4 roky. A asi v snívaní budem musieť pokračovať. Sú z rúk dielne Betsey Johnson. Čipkové, bábikovské a s ružovou mašľou, ktorá je už ako moja značka. Možno suknicu by som si nechala trošku nafúknutejšiu, kratšiu a plnšiu čipky a tylu. A keď nenájdem miesto kde si ich kúpim, dám krajčírke obrázok a bude sa realizovať.  Veľa ľudí sa ma pýtalo: "Prečo práve na venček? Veď stužková je prehliadku (ne)vkusu slečien, ktoré vstupujú do dospelosti."
A ja som im vždy odpovedala. Pretože Stužková je večerná slávnosť, takže sa tam vyžadujú dlhé šaty! Som v absolútnej averzii, voči krátkym šatám na stužkovej. Je to proti môjmu presvedčeniu a hoci by to bolo seba viac dobré, bola by som proti tomu. A na venček je podľa mňa ťažšie vybrať šaty. Musia byť pekné, komfortné, musia byť vhodné ako aj na klasické, latinsko-americké a aj moderné tance. Mali by byť praktické a myslím, že je to dosť náročná úloha. Venček je deň, na ktorý sa teším. A chcem na ňom vyzerať pekne. Mám ho vysnívaný.   

(My Engligh readers, I don´t have time for translation now, but you can see this article traslated here, but there are couple mistakes, so I´m sorry about it, but I hope it is a little bit helpful :))
Užite si víkend! <3

3 komentáre:

  1. Týjo, pořád sháním šaty do tanečních, nikde nic přijatelnýho, tak si asi necham ušít něco podle předlohy jejích šatů :) Díky za tip !!!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ty poslední šaty jsou skvělé! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tie šaty sú geniálne... páčili sa mi Selenine prvé šaty čo mala mať na večierku v Princess protection.. ale toto je inak geniálne ! :D Aj keď asi by som na NAŠE krajčírky moc nespoliehala... aj keď neviem... :) ale budú ti svedčať :) :)

    OdpovedaťOdstrániť