utorok 11. januára 2011

I just came to say hello

I just came to say hello....a to doslova. Som v úplnom zhone a nestíham nič, som rada že sa dostanem na notebook. Aj by som tvrdila, že sa učím, ale neučím, miesto toho lietam po kaviarňach, po umeleckej škole a po drogérkach. Polročné vysvedčenie ma veľmi nezaujíma, aj tak to maminka ani poriadne nečíta pokiaľ tam nevidí štvorku. Tento týždeň mám úplne nabitý ale snáď si nájdem nejaký čas na trošku zmysluplný článok. A inak, dnes historicky prvý outfit post. Ja viem že na blogspotoch si na obkecy veľmi nepotrpia, ale ja som na ne zvyknutá. No a musím sa pochváliť, včera som dostala dve jednotky, jednu z matematiky čo ma veľmi prekvapilo, no čo ma prekvapilo ešte viac bola jednotka zo slohu zo slovenčiny. Vždy som mala tak dva lomeno tri a teraz takmer plný počet bodov plus osobná pochvala. Neberte to, že sa vyťahujem, iba som šťastná, ale inak, hej vyťahujem sa! :D Hááááá, mám jednotkuuu :):* Okej, tak já pádim :) Bye, Stell*



Trousers,belt = Tally Weijl, Sweater = H&M, T-shirt = New Yorker



Inak, ospravedlnte ma za tie fejsy a pózy, ešte v tom nie som veľmi skúsená :)

1 komentár:

  1. Chcem ! Tie ! Šaty ! Vidíš to ? Chcem ich ! Vieš kedy mám narodky (16.4) ? :D Tak ich chcem vidieť :D Inak ako pózy nerieš zlatko... :D

    OdpovedaťOdstrániť