piatok 7. januára 2011

Pretty little liars fashion

Asi pred mesiacom som objavila jeden skvelý seriál- Pretty little liars. Má iba 11 častí, no už sa zaradil medzi mojich TOP 10 seriálov a poviem vám, je docela ťažké zavďačiť sa mne, nie to ešte seriálom. Nechcem vám tu však opisovať všetky postavy, dnes mám na práci niečo iné :) Jedna vec je že úplne milujem tento seriál a druhá, že milujem módu v tomto seriály. Dosť často sa podľa neho inšpirujem a tak som prichystala malý článok na túto tému. Ospravedlnte prosím kvalitu fotiek, na nete ich nebolo mnoho :)

PromoO1
Ako vidno, už na promo fotkách si dali veľmi záležať :) Ckaraktery idú zľava doprava: Spencer, Emily, Hanna a Aria. V seriály možno vidieť všetky tohtoročné trendy od volánikov a typického ženského riasenia až po kombináciu nežného dievčenského štýlu s rockovými prvkami. Neviem kto robí seriálu kostýmy ale treba ho náležite odmeniť. :) Prikladám ešte pár promo fotiek a potom už hor sa na rozbor každej jednotlivej postavy :)
PromoO2
Moja najobľúbenejšia postava je Spencer. Neviem vôbec prečo, je úplne odlišná ako ja, 
fe
ma odlišný štýl. Je to dieťa z bohatej rodiny, musí byť repre- zentatívna typická šprtka, musí chodiť na najlepšiu vysokú školu, nedokáže sa zrovnať s prehrou a veľa krát prebrala svojej staršej sestre frajera :D Ale to trochu spoilerujem :P Zo začiatku sa mi vôbec nepáčila a necápem ako sa s ňom môžem stotožňovať. Možno preto, že má rovnakú tenisovú raketu ako ja. :D Nie, proste neviem, ale mám ju rada. 
Keďže je Spencer typická školáčka,  vidno to aj na jej oblečení. Má rada neutrálne farby doplnené niečim výrazným. Jej štýl je však trochu elegantnejší ako štýl ostatných :)
dfhgiewopa
Ďalší charakter je Aria. Tu je vidno kontrast medzi krásnymi dievčenskými prvkami a rebelskými prvkami. Väčšinou má krásne dievčenské šaty a k tomu nejakú bundičku a čižmičky svojím výzorom pripomínajúce trochu steely. 
lucvbns
dfghb
Asi najvystajlovanejším charakterom je Hanna. Na nej si tvorcovia dali dosť záležať. Je to takzvaná "It girl", dievčatá ktoré pozerajú dievčenské filmy iste vedia čo to znamená, tie ktoré nie, tak to je jednoducho tá najkrajšia a najznámejšia baba na škole. Ale nebolo tomu vždy tak, kedysi to bola iba malé tlsťučné nič. Potom však celé leto nejedla nič len zeler a voilá...:) Veľmi sa mi páči ako je oblečená na Homecoming. Taktiež tu vidieť kombináciu elegantnosti a glamour prvkov. Veď posúdťe sami.
homecoming
hannaoutfits
A posledným charakterom je Emily. Priznám sa moc ju nemusím, a jej štýl mi vôbec nie je blízky. Je to športovkyňa, čo aj vyplýva z oblečenia. Nič príliš komplikované, žiadne veľké doplnky, ani elegantnosť. Jednoducho pohodlnosť nadovšetko. Ale jasné farby, to oceňujem :)
emilyoutfits:P
Gratulujem, prešplhali ste sa na koniec. Veľmi vám odporúčam tento seriál, nebudete ľutovať, nie je to iba obyčajná teen-love-comedy, čo môžete vidieť z názvu. Na záver ešte pár fotiek :) Bye:*
dkdfv
sôen
PromoO3

1 komentár:

  1. Ach, ďakujem za inšpiráciu!! Už som o tomto seriáli počula, ale po tvojom doporučení už ťahám.) Teším sa na ďalšie príspevky!!

    OdpovedaťOdstrániť