nedeľa 1. mája 2011

Confession + Video!

Minulý článok ma inšpiroval, aby som sa aj ja vám zverila s nejakými mojimi tajomstvami. Akurát, že ja nebudem anonymná. A možno vaša mienka o mne po tomto článku spadne veľmi hlboko. Ja to risknem.


1. Vždy sa tvárim, že všetkému rozumiem. Všetko viem. Problém ale však väčšinou nastáva, keď sa ma niekto pýta ohľadom danej témy otázky. Napríklad som raz pomáhala riešiť kamarátovi križovku. Lenže keď ja všetko hovorím tak suverénne, oni si ani nedovolia oponovať a až pri konci zistia, že synonymum pre slovo "azda" naozaj nie je slovo "však".
 2. Raz som odkopla chalana, ktorého som mala rada, len preto, lebo ostatní o ňom vraveli že je škaredý. Ach, nesúďte ma!! Som už raz povrchná. Ale povedala som mu pravdu. Že je pre mňa až moc dobrý.
 3.Viem zahrať najlepší falošný úsmev. Pozn. hodí sa najmä nám, blondínkam ( hlavne teda mne, ktorá je odfarbená ;)), ktoré veľmi často nechápu vtipom. Pozn. č.2 Ak ten vtip naozaj nechápete, nepýtajte sa potom niekoho stranou, či by vám ho vysvetlil. Väčšinou sa mi potom smejú ešte viac, ako sa smejú tým vtipom.
 4. Neznášam svoje vlasy. Ale to myslím vážne. Nenávidím ich...
 5. Stelluš, vlastnosť "naivita", sme vymysleli len kvôli tebe, aby sme ťa stále nemuseli nazývať blbou...No tak toto ma celkom dosť vystihuje. Ale nielen tá blbosť, ale aj tá naivita. Stačí, keď chlapec na námestí prehodí niečo o peknej slečne a ja som schopná kvôli nemu vyplňovať aj 100 dotazníkov. Som tá, ktorá si myslí, že sa raz všetci budeme držať za ruky a spievať, ale hlavne...verím že sa ľudia môžu zmeniť...Asi som jediná, čo?
 6. Moje záchvaty. Už som spomínala obsedantno-kompulzívnu poruchu však? Tak okrem toho mávam záchvaty. Panické, astmatické a stavy úzkosti. A väčšinou mi je dobre aj bez odbornej pomoci. Väčšinou..

No a ak vás zaujíma, odkiaľ sú tie úchvatné fotky, tak budem rada ak si pozriete video. Ach, a je mi ľúto. Ale ja nemám genetické črty také, aby som bola schopná rozprávať 15 minút o kozmetike. Ale pozerať sa na seba môžeeem :*

Original Video - More videos at TinyPic

No a zajtra snáď aj konečne normálny článok. Ďakujem za followers a tiež by som bola rada, keby ste mi povedali, čo vám tu chýba a čoho chcete viac, ďakujem (:

4 komentáre:

  1. Zlatko... no o tej dvojke som netušila :D ale myslím, že nás je tu viac takých, čo si myslia, že svet sa raz zmení.. veď keď ostatní tvrdili, že svadba Willsa a Kate by bolo dobré miesto pre teroristický útok (ked všetci boli na tom place pred palácom kde sa mali pobozkať na balkóne) ja som bol tá, ktorá tvrdila, že aj teroristi majú srdce a tento deň by proste nemohli zničiť... a hľa nič sa nestalo... iba všetci krútili hlavami nad mojou naivitou :) mne tu chýbajú iba outfit posty ;) :D inak nič.. a teším sa na zajtrajší článok :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Very pretty pictures! The last one is so creative! Take a look at my blog if you like :)

    http://escapingthewindow.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ty si taká zlatá :))

    OdpovedaťOdstrániť