utorok 12. apríla 2011

Where do you look, when did you come to store?

Sú veci, ktoré v obchode naozaj prehliadnem len z dôvodu, že ich jednoducho nevidím, resp. nezameriavam sa na ich hľadanie. Je vedecky dokázané, že podľa toho aký typ ste, podľa toho si všímate veci v obchode. Mňa napríklad v kabínke naozaj nezaujíma látka nohavíc, ktoré si práve skúšam. Takéto veci si po väčšinou všímam až doma. Takisto ako aj odpadnutý gombík, páranie látky či maličkú dieročku. Neviem čím to je, asi všetkým tým entuziazmom, ktorý mám pri nakupovaní, všetkými tými pozlátkami, ktorými ma tie veci lákajú alebo tým zradným svetlom v kabínke, ktoré ukazuje všetko len v tom najlepšom svetle, okrem vašej tváre a postavy. No aj tak, keď vstúpite do obchodu, na čo sa najprv zameriate ?
Ja väčšinou len tak očkami premeriam všetko nové, staré, zaujímavé. Potom väčšinou niečo z tej novej kolekcie poberiem, topánky, kabínky, iné číslo, kabínky. Potom väčšinou pozriem zľavy a zase kabínky a doplnky pozerám väčšinou medzi poslednými. Neviem prečo mám takýto systém, neviem či som jediná. Do niektorých obchodov idem s určitým cieľom a v niektorých ma môže niečo iba nemilo/príjemne prekvapiť. Som jedna z tých ľudí, ktorá keď vidí nejaké to H&M, musím tam ísť a neodchádzam z OC bez taštičiek a s plnou peňaženkou. A som si istá že nie som jediná ;) Ale teraz ma zaujíma váš postup v určitých obchodoch ;) Teším sa na odpovede :P

3 komentáre:

  1. Ďourek a utrhaných knoflíků si taky všimnu až doma! VŽDYCKY! Po obchodech jezdim jako elektrická myš:D a uplně vždycky je z toho moje penějženka ještě aspoň týden nemocná! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. juj no ja vyzeram v obchodoch ako inspektor vsetko prehladavam:))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Utrhnutýho knoflíku si všimnu hned, dřív až v kabince, teď už si zkouším i na oblečení zipy, jestli jdou rozepnout. To chce praxi... :D Já nemám systém v obchodech, prostě jdu po směru. U oblečení si moc nejsem jistá psychologií prodeje, tu sme probírali spíš u klasických super-hypermarketů... bohužel sme měli na obchodní nauku chlapa... :o/ Ale třeba vím, že když se něco neprodává, tak se to má vystavit tak, aby se na to upozornilo, ve výšce očí, nebo to naaranžovat s jiným často prodávaným zbožím. Doplňky bývají u pokladen... něco jako když u pokladny v obchoďáku čekáš ve frontě, bloudíš očima a přihodíš si do košíku sladkost. ;o)Tak si koupíš i něco, co by sis jinak nevybrala...

    OdpovedaťOdstrániť