sobota 26. marca 2011

Wish I had concentrated. They said love was complicated, but it's something I just fell into...

Prepáčte, ja viem že to tu dosť zanedbávam, ale nadpis je dúfam dostatočne výstižný....
V poslednom týždni toho bolo strašne veľa a ja nejak nestíham. Veď to poznáte. Ešte sa to tu len rozbieha, tak budem rada ak budete zhovievaví :P 
Tak vám aspoň ukážem čo som za ten čas robila :)
Nie, nematurovala som..ešte :D Ale čaká ma to a čakala ma aj písomka z literatúry.
Ako obyčajne, fotila som sa, veď to poznáte...A áno, mám "mierne" narcistické sklony.
Od mojej tety som dostala toto úžasné zlaté jabĺčko, ktoré je rozdelené na 4 časti a hádže sa do vane, ktorá voní potom tak krásne jabĺčkovo. Jar, jar jar!
Roztrhala som snáď všetky silonky, ktoré doma mám. Očká sú moje poznávacie znamenie.
Na pár chvíľ som sa stala opatrovateľkou...
Piekla som....ZASA. 




A fotila som sa na železnici. Poviem vám, tie zradné svetlá, ktoré sa ku mne približovali... 

8 komentárov:

  1. please follow my new blog on www.peacefulltigerblood.blogspot.com

    xoxo'maria! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. veľmi pekné fotky aj prostredie aj celkovo blog follow!

    www.coco-mocco.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Moc ti to sluší!
    a držím palce s maturitou! <3

    OdpovedaťOdstrániť
  4. skvele fotky!


    www.juliettefashion.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  5. lovely photos, that floral skirt is too cute on you!


    myblissisthisway.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  6. krásna najkrajšia prvá fotka !

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Nevieš mi povedať, aká talentovaná fotografka ťa vtedy fotila ? :DDDD

    OdpovedaťOdstrániť